星期六, 7月 23, 2005

[豬話連篇]Pigcast050722--放假前超短版


1)亞Pig放假
2)亞Pig還是不要打扮好了
3)香港podcast目錄--http://pigazine.blogspot.com/2005/05/podcast.html
4)Podsafe music--SUMMERTIME by Brother Love http://music.podshow.com

Podcast RSS feed: http://feeds.feedburner.com/pigcast
iTunes 訂閱
簡易podcast訂閱add to my podnova

e-mail: pigazine[at]gmail.com
Background music Provided By www.freeplaymusic.com

update: 剛剛先發現之前個link 死左… 已更新連結。

3 則留言:

Nagaki 說...

亞Pig! 你點可以放假啊?!?!?!

你放左假 - 我母得聽豬欄會悶死我嫁!

希望好快就可以再有得聽番豬欄 ><"

Anyways, 多謝你比個個力方綱站我. 可我手提電腦>_<"因此我的Numlock不方便 - 不過點檥都好過要用字典.

iPod Photo? iTalk? ...YEAH~! haha

你來?哥華? 我想接你機~! Hahaha...想信你有一個半的飛行時間~.

希望你在?哥華時侯玩得開心點~ & Use iTalk record.

本來自已想加一個?哥華有什?好玩的還節 - maybe 可以找你來Phone In港一港你覺得?哥華點檥...hahaha.

寫這一個Comment都用了我半個鐘!!!! 你要好好珍'sik' ar hahahaha.

希望你走前見到我 =D 和這個Comment~!

- Nagaki

pig 說...

四日o者…
唔會死呱:P
唔帶ipod 去啦…重未玩得熟=.="

Nagaki 說...

"四日o者…"
四日有九亞六個鐘嫁! ...可以聽一百九十二個豬欄 Podcasting嫁! XD

"唔會死呱:P"
講唔埋嫁! Hahahaha. 到我 :P 番你~

"唔帶ipod 去啦…重未玩得熟=.=""
Oh...我六月尾買時,唔洗番工又唔洗番學,用了/玩左都有六/七個鐘頭. 不過iTalk好易學/用...半個鐘都唔洗.

我Reorganize我的iTunes時,用左+二個鐘頭. 要由頭用中文寫個晒的Album,歌名,etc.

88~!