星期五, 2月 10, 2006

[豬扒推介]廣告--頭條新聞星期六復播 +moCasting春茗tea

全新一輯陰陽怪氣的港台頭條新聞節目將會在星期六起在2006 年 2 月 11 日 起 , 逢 星 期 六 晚 上 七 時 三 十 分 無 線 電 視 翡 翠 台 及 晚 上 八 時 三 十 分 有 線 財 經 資 訊 台 播 出 。


這 一輯電視部份的主持有梁 文 道 、 林 超 榮 及 曾 志 豪。而每 星 期 六 晚 《 頭 條 新 聞 》 播 出 後 , 隨 即 開 始 45 分 鐘 網 上 直 播 時 間,這部份的主持則有曾 志 豪 、 陳 智 遠及我們熟悉的podcaster (應該是多媒體創作人才對)林子揚

另外,mocastingmoShow+小金星+女人Guide在本周末舉行春茗tea,所有podcaster同聽眾都可以參加。




Vivien 話:

精采節目:

1. 小金星Daddy化身財神爺大派利是

2. 小金星將會是運財童子,抱過佢既人今年財運亨通!

3. 我地咁in,要睇狗年運程都要睇最興既塔羅。特別嘉賓神婆阿黛會現身同你講解你的狗年運程!

4. 當然仲有大抽獎啦

日期:2006年2月11日(星期六)

時間:4pm

地點:阿貓地攤Tatami房
(銅鑼灣京士頓街2-4號京士頓大廈1樓1號鋪)

結左婚既朋友記得帶多d利是來,未結的就一定唔可以錯過這個發財好機會喇!

佢重話:

剛收到河國榮email佢都報左名,話如無意外佢都會出現呀,大家快d報名啦

想報名的話請到hk podcast group 報名。

沒有留言: