星期五, 9月 01, 2006

[博落豬格]3108--Happy Blog Day!!

Blogday 是甚麼也不用再多講吧!好,現在介紹五個有趣而又是最近發現的blog。

1) Every Little Secret
其實這個blog不算新,自已也一直也有訂閱。不過因為Nikita剛為人母,突然為這個blog帶來全新感覺。

2)阿咪歷史舞台
幾天前才發現的Blog。作者是一個戲劇發燒友及自由身配音員(會唔會識得Sidekick?)。

3)曾志豪說:我是魚皇
Blog主曾志豪是傳媒工作者,以輕鬆調子評論事件,生動有趣。

4)刁民公園
Mysinablog內長期民望高企,自已去看看箇中原因吧!

5)氣象.人.語
寫blog寫到上報紙頭條,相信暫時只有這個講述普及氣象知識的blog。

Tag: Blogday

大家支持blogday 之餘,還記得支持本地原創的十個我最喜愛的網誌活動啊!

3 則留言:

sidekick 說...

阿咪一定唔識我啦, 我甚示不算是配音的業界中人, 二打六一個, 點會有人識?

sidekick 說...

原來曾志豪有blog, 多謝推介! 我睇o左最後一集頭條網上版, 覺得佢幾得! :)

pig 說...

曾志豪個blog真係幾正架^^