星期六, 9月 30, 2006

[豬篇的話]電台初試啼聲

登登登凳!

經過了八月份的電台傳媒訓練班以及九月初的試音之後,本人上星期已經應邀為人生中第一個真正的電台節目錄音。

節目名叫"新潮試播室",每星期會輪流讓兩位訓練班學員主持節目。小豬主持的一節會在十月一日晚上十一時播出。(是首播的第一節啊!)

這一集的節目題目是"令人流口水的網誌"。會介紹到兩位女仕所寫而有關飲食的網誌。

有興趣收聽的朋友可以在香港時間十月二日下午一時登入www.fm947.com收聽。

其實這一集錄音自已不大滿意,一來還未熟習電台運作方式(最主要是播歌的方式),錄音期間經常分心。二來電台錄音是一次過錄的,所以要預先寫好讀稿,似乎還未完全適應這種錄音方式。(要知道我做podcast從來只有大綱,從不寫稿。而且有豬仔時的podcast是一句一句錄的,現時的仍時會經常重錄不滿意的部份)。

錄音後在電台的播音器上重聽已經發覺感覺上比較生硬(十足十上年五月所錄的全球第一集廣東話podcast節目,自已再聽也毛管棟),還有極大的呼吸聲及口水聲(專業設備的確厲害!)。

不過真的要多謝podcast在這年半裡給予我不少做節目的經驗!最少第一次在錄音室錄音對著咪沒有口震,而且也懂得要錄音時要用點氣再加上兩錢肉緊!(不過錄完半小時節目後的疲倦程度跟教三小時書一樣!)最引以為榮的還是我只是因為耳筒收音問題而NG了一句,以第一次主持節目來說算是不錯吧!

5 則留言:

Stannum 說...

Pig ﹕做得唔錯呀﹐係無你做 Podcast 咁輕鬆﹐好似有D緊張﹐不過已經好好啦﹗

kristie 說...

呵呵呵,我正在聽呢!
已經聽了關於我blog的那段,多謝你的讚美!
其實我還是個廿歲出頭的學生,
大可以叫我「可愛少女」,
不必再用「女士」來稱呼我.:p
你為小食作的介紹肉緊得七情上面,
聽得我好肚餓,10:30食宵夜害人不淺呀!
請繼續努力!!!

pig 說...

多謝大家支持!
我呢邊十一點半tim呀,重死=.=
其實我自已都無即時聽返。因為我聽左十五秒已經全身毛管棟起晒><

錄左,一陣先聽返。希望D毛管會訓底返落黎。

Stannum 說...

你做得比你之後個同學好得多呢。你的內容吸引得多﹐唔會係D大部份人都知既料。

pig 說...

Stannum: 哈哈,我有錄開podcast嘛。相信你上到電台既表現都會比未開始錄podcast前好!

重有當然要多謝自已每年進貢唔少俾atnext.com同埋覺得好食就只會死死一間食店既亞媽!哈哈哈哈!

你唔知要我亞媽食晚飯唔去鏞記或者美心集團既快餐/酒樓食晚飯有幾難@.@咁鬼貴,佢有時間煮的話我都會選擇返屋企食唔出去食。佢去鏞記可以去到明明無位都唔知點樣會變張台出黎比佢@.@

另外上次返香港淨係早餐嚮邊度食都差唔多攪到開片。亞媽只肯去蘭香園。最後係我同亞爸早出門口去大家樂,之後去蘭香園搵返亞媽同細佬(那一次到細佬想學絲襪奶茶,我當時已經投左降。)