星期一, 10月 02, 2006

[豬篇的話]第一次

原本有人提議我應該把這篇文章的題目改成「這晚,我再不是處女」(邊個提議?自已估!)
那樣露骨的題目實在不太適合我清純可愛再加點低B的形象。呵呵呵呵…

其實我想說的是這個晚上我處女主持的節目終於在電台播出了!多謝各位的留言支持!我會繼續努力啊!

5 則留言:

Felix 說...

都okay,但聽慣pigcast,總係聽得出你係讀稿而唔係自由發揮。無論如何,繼續努力!

PC168 說...

把聲有?怪,初初認唔出,可能係錄音問題.

不過都十分唔錯,總算係一個好開始,繼續努力吧! :)

Nagaki 說...

Ah Pig! 努力 ar! I will always be your #1 fan :)

匿名 說...

好唔似你做podcast的感覺,我一路聽一路笑... 哈哈... 加油!

匿名 說...

我只記得在Calgary聽時,有個意見就係...太多「呢」啦!哈哈!可以改進一下。下次你在電台見到康橋同琪琪,仲有你那兩位朋友時,幫我問候佢地一聲丫!謝謝。