星期二, 10月 10, 2006

[豬照相館]我要食火雞!

又是一年一度的加拿大感恩節。
感恩節的傳統就是要燒一只大火雞,一家人一起分享這頓晚餐。
記得第一年過來的時候 ,我真的找了一大班新相識的交換生或留學生一起弄一個火雞晚餐。
事隔數年,這些朋友一個一個回國,都走得七七八八了。
這一年的感恩節只有我一個人在實驗室渡過,所以開工前特地跑到超市買了一塊烤火雞胸及配菜來應應節。

DSCF0010
DSCF0011
可惜那塊火雞胸實在很「鞋」,以後也不會再買!
DSCF0012

6 則留言:

匿名 說...

哈哈!火雞出晒名「諧」的。

可惜我冇時間多留一星期丫!唔係的話,可以陪埋你一齊過中秋及感恩節呢!

PC168 說...

豬食雞,嫌雞「鞋」,很好笑!

kristie 說...

感恩節快樂!
超市火雞鞋上加鞋,其實自家製會嫩少少.
不過佢未煮前陣家擒腥味你聞過就驚!!!

pig 說...

Wing:
唉也,煮得好既話唔會鞋成咁架!我幾年前焗成隻火雞時就無咁鞋啦。
你留嚮度陪我過我都唔好意思啦。中秋又無記紛,感恩節就得鞋火雞。

PC168:
真係世紀鞋雞黎架X_X

Kristie:
我燒過一次火雞,不過那次是扮野既。因為火雞其實已經煮熟左,燒佢幾個鐘其實只係加熱過程。不過由解凍到燒完要兩日,真係好煩@.@
最煩都係十幾人都食唔晒那個所謂八人火雞餐。結果好似係用左一個星期我先至消滅左隻火雞。

PC168 說...

......結果好似係用左一個星期我先至消滅左隻火雞。


令我想起麥嘜麥太那個火雞的故事!

匿名 說...

哈!如果我仍在Calgary的話,就一定唔會得我一個陪你過啦!我而家在Calgary都唔少朋友的,大家可以一齊玩的嘛!而且我鐘意外國的月光呀!大好多,好靚呢!

至於氣氛,在香港都唔見有喎!我d朋友都唔會出去玩的,個個都係留在家中,所以我都一樣係咁的咋!

其實中秋果日我打算打電話俾你的,不過後來?著左,所以...下次有機會啦!我現在打長途都只係俾一個月費,所以好平。而家得閒都會打俾加拿大班朋友添呀!

哈哈!不過講乜都好,我都係「馬後炮」...