星期三, 2月 21, 2007

[博落豬格]Odeo 正在出售

以名氣來說,Odeo 在Podcast 界是算是相當有名的公司。當大家還在用blog 來做弄podcast feed 的工具時,Odeo 就已經提供了一站式的podcast 儲存和發佈服務。

Odeo 作為Web2.0的其中一個代表,自然得到科技基金投資。但是創辦人Evan Williams 後來就覺得公司的發展方向並不大滿意,所以數月前Evan 利用旗下公司Obvious把Odeo 的股份全數收購回來重掌Odeo 。

不過幾個月來Obvious除了把Odeo 介面簡化之外,就沒有其他大改動。相反,同為Obvious 旗下的Twitter則弄得有聲有色。

終於,Obvious 昨天宣佈即將出售Odeo ,而現正尋求買家

Evan 的想法令人有點失望…

4 則留言:

匿名 說...

亂碼問題好像解決了……

pig 說...

好似係,但係唔知點解我個feed 傻左

Herman 說...

Evan係唔係想google要埋佢?

pig 說...

不過google 好少咁收購法架喎…