星期三, 3月 09, 2005

[豬篇的話]講?唔講?

最近無意中在論壇B看到有人抨擊論壇A的會員,而內容比陶傑的文章更尖酸。
部份節錄如下:"自覺聰明伶俐,常恨批現今女子才高八斗外型姣好慘遭人妒嫉,男士如何怕配不上她不敢追,尤如自數家珍為自己大字申訴" "其實而家一張沙紙係香港o地周街都係,幾咁易手羅,何況佢個間咁_,佢真係影衰晒佢母校同全香港女子o罅!!就算比你深造埋一年半截又點?o米等如有錢去据o下扒,識唔識?刀叉話之你啦.wong中指o米一樣報phD畢業?!茶渣小姐拿住張癈沙紙連初中生都比不上,咁就唔該佢早d收檔啦."

其實最初沒有細看所談論的主角是誰的時候覺得所形容的會員充滿自已影子。那一刻開始想,到底在網絡之間應該談論多少關於自已的事呢?怎樣在真誠與保護自已之間取得平衡呢?在網上發言,主要原因是求開心,如果換來的這樣尖酸批評的話,發言還有沒有意義呢?

數個月前看到論壇A中會員罵戰的結果住住就是互揭私隱,包括張貼班相或教會、學校資料…又看到論壇C經常有會員自貼相片被人修改得慘不忍睹。互聯網其實是得危險的地方!

沒有留言: