星期六, 12月 17, 2005

[博落豬格]音公部落館

音公館網上論壇最近處於轉營階段。
其中一個新方向是讓論壇會員共同寫blog。於是便成立了音公部落館,而作為資深會員的我就成為了音公部落館的館理員。

運作初期已經遇上兩大挑戰,包括小豬是完全不懂使用Wordpress,以及要篩選以及邀請會員成為部落作家(要知道一般網上論壇大部份貼文的內容都是吹水和罵戰)。

雖然仍處於試用階段,不過也請大家有時間的話請到音公部落館指教指教!

伸延閱讀:
音公館網友對本文之討論

6 則留言:

荳蔻年華既花 說...

pig pig, 我唔係好贊成你講法。

何謂篩選以及邀請會員成為部落作家, 甚至一般網上論壇大部份貼文的內容都是吹水和罵戰, 難度吹水罵戰文章不是文章嗎? 又或是小朋友禧劇鬧劇嗎? 你現在係你個blog噤講, 有其他版友和唔識音公館既人會點諗,唔通音公blog馨香些, 文化些, 高質素些, 更何況音公版友唔只得一個音公論壇和音公blog可以發表的。

你可以不喜歡某些文章, 但不可以在文章背後應定對方是什麼人, 因為人有兩個面孔, 更有七情六慾, 如果以你噤主觀來衡量其他版友, 只會令到音公個blog吃力不討好地步, 有沒有檢討其他版友不喜歡音公blog呢! 行錯什麼呢!

用篩選既嚴重字眼, 只會有更多人未接受, 而阻礙言論自由底線, 如果你講會請示音公blog主人去接受呢! 可以話這同小圈子文章和閱讀次數會慢慢遞減, 同埋沒有觀看既叫座力, 只會同港產一樣, 沒有好提才, 又沒有跟市場渡向性, 只會嚴重收場, 因為唔係人沒有文化, 而係市場既比率, 大於文化比率, 所以有好多人以文化為點綴, 而不是生活會部, 此終到頭來只會向現在為主道。

pig 說...

如果音公部落跟論壇的文章是一樣的話,那麼分拆來做甚麼呢?
如果留言中有比較激烈的討論是可以接收的。但為了維持良好的討論氣氛,作家所發的文章情願是貴精不貴多。

荳蔻年華既花 說...

你話分拆, 為何在音公論壇度有一欄for blog呢! 要有良好氣氛, 就要在品格開始, 而唔係就言論, 係咪粗聲粗氣等如無文化或無point, 甚至出不到好文章, 如果你認為blog係貴精不貴多, 何奈顯示出果blog既觀賞度, 你曾經噤樣同我講過, 我覺得寫一個blog係將自己既心聲和發生既事同大家分享, 唔係果別圍內人, 希望你同blog既主人一同檢討現時既blog限制是否行得通的。

pig 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
pig 說...

咪住先,我咁耐只係拒絕左一位會員咋喎。
都要有人交文我又先知道可唔可觀。

匿名 說...

How come a few of members can login to Yumkung? Recently, I always get this error message when I login. Even Yumkung blog has been fixed, I still can't login. Not really sure if Paul has read my email. So please kindly remind him the problem.

Thanks~

Error in obtaining userdata

DEBUG MODE

SQL Error : 1030 Got error 127 from table handler

SELECT user_id, username, user_password, user_active, user_level FROM phpbb_users WHERE username = 'philo'

Line : 65
File : login.php