星期五, 2月 02, 2007

[豬點新聞]Youtube上的Bride Has Massive Hair Wig Out



近日Youtube上有一段新娘裝身的影片在短短幾天之內有超過二百萬人觀看。

這段錄影中,新娘因為不滿結婚的髮型而失去理知,還把自已的頭髮用剪刀剪下來。

八掛Bloggerfacebook 找到原來這個新娘是加拿大演員Jodi Behan。而她亦承認了這個片段其實是一個產品宣傳計劃的一部份。這幾天她忙於接受各個媒體訪問。

好好利用youtube的話,的確是本小利大!

3 則留言:

匿名 說...

之前在Youtube 睇過,但個新娘的演技都幾假,因為過程太drastic 了,剪完頭髮後又怪d friend 唔阻止佢,呃鬼咩!

pig 說...

D外國人有時係咁奇奇怪怪,耐唔耐嚮downtown都見到D人咁上下。

匿名 說...

好似係20萬,無200萬咁多