星期三, 10月 14, 2009

[豬篇的話]與豬秀娜對話

看到網絡暴民玩得高興,我又趁趁熱鬧

李:你覺得呢個年紀o既人,有乜共同特色?
豬:好有口感

李:除o左呢樣,生活上呢?
豬:都係豬扒咁既樣

李:有乜差異?
豬:豬既各個部份既口感同味道上係有D 差異。

李:你係咪覺得呢代人好鍾意激烈情緒同情感上得到愉悅?
豬:係咩?我覺得豬係從食同瞓之中得到愉悅。

李:自拍愉悅係咪快樂一種?自拍同反叛有冇關係?
豬:首先愉悅係唔係快樂一種先?如果係,咁自拍愉悅咪係快樂一種囉。教授,你考我logic?

李:自拍同反叛有冇關係?
豬:我就無啦,你係唔係有先?倒返轉,人地幫你拍就唔反叛?攝影上反唔反叛係睇作品題材,唔係邊個操刀。

李:有冇曾經後悔?例如為讀書冇睇一場騷。
豬:哈哈,我以為你問我有無後悔自拍 tim, 我又唔係亞嬌。為讀書而無睇一場騷?唔係嘛,去睇騷無讀書我就後悔啦。

李:對於我冇睇騷,你有乜comment?
豬:咁你後悔左未?

李:依家年輕人係點?
豬:無乜口感

李:咁你有冇衝動同欲望梳理自己?
豬:我今朝梳左頭啦喎,亂左咩?

李:你覺得年輕人追求自己或做緊乜o野係咪好重要?
豬:我覺得佢地應該追求多D 口感

李:快樂對你o黎講係咩?「你快唔快樂」?
豬:快樂? 大快活同大家樂囉,賣飛佛!大家樂一哥豬扒飯超正!食完好快樂。喂,科大有無大家樂?

沒有留言: