星期五, 3月 03, 2006

[豬篇的話]尋找斷背山

最近差不多每天都在實驗室工作直到深宵,所以無論博客和播客的更新速度都大大降低。
不夠精神之下做事錯漏百出,例如前兩天被蟹鉗著自已手指也是學生大叫我才發現,還要扮作無事發生一般繼續示範。
這麼忙當然沒有時間到電影院看斷背山,不過明天起一連幾日會到斷背山外景場地附近開會,如果早點想起來就找點時間到看斷背山,那麼這幾天就可以到處找尋拍攝場地了。

1 則留言:

匿名 說...

我有d關於bolgger 既野想問下你既

唔知你得唔得閒呢..?

係一d我唔係好識setting 個diary

我個icq..812253

msn: lonelyjeffkit@hotmail.com

e_mail..cykitfung@yahoo.com.hk


大約係想知..你個右邊個排連結..同埋d

html 既野..我唔係好識

唔得既話都唔緊要..